sobota, 12 stycznia 2013

Śliczna i utalentowana Marcelina!

Pod pseudonimem scenicznym Marcelina kryję młoda, utalentowana wokalistka Marcelina Grosiak. Miałam przyjemności po raz pierwszy posłuchać jej umiejętności w piosence Tatku, która zrobiła na mnie piorunujące wrażenie. Prosta melodia, autorski tekst prosto z serca  i co najważniejsze nastrój utworu, którego określenie należy do słuchacza. W zasadzie jest to smutna piosenka o tęsknocie do zmarłej osoby, jednak gdzieś przemykają  promienie nadziei. Ciekawa innych kompozycji z repertuaru Marceliny przesłuchałam Szukam Cię i już wtedy przekonałam się, że muszę zakupić debiutancki krążek. Wydany w marcu 2011.roku album pt. Marcelina zawiera 2 wspomniane utwory i jeszcze 10 innych więcej lub mniej ciekawych, ale na pewno wartych przesłuchania propozycji. Niektórych zarzucają, że jej głos jest nieudolną kopią Brodki, jednak ja temu stanowczo zaprzeczam. Może i jest jakieś podobieństwo, lecz jest wiele piosenkarek na świecie które mają podobną barwę głosu i to nie przeszkodziło do zrobienia kariery. Jeśli więc chcecie posłuchać coś polskiego i delikatnego, a męczy was już "słodko-pierdząca" Ewa Farna czy inne Jule, dajcie się przekonać do Marceliny !  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Inne posty